سیاست های کلان سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد:
انتخاب استراتژی و محورهای استراتژیک با پیش فرضهای مستند استوار است که در نگاه اول به وضعیت موجود و در نهایت به وضعیت مطلوب سازمان و الگوهای توسعه و نگرش جهانی پرداخته و الزامات محورهای استراتژیک را تعیین و طراحی نموده است. از اینرو سعی شده است با توجه به سیاستهای پنج گانه مصوب شورای عالی ترافیک و اهداف چهارگانه بینالمللی نظام تاکسیرانی سیاستهای کلان سازمان تعیین گردد که این سیاستها در قالب 5 محور استراتژیک زیر بیان شدهاند:
1 ـ بالابردن سطح کمی ناوگان تاکسیرانی.
2 ـ ارتقاء سطح کیفی سیستم تاکسیرانی.
3 ـ توسعه و ارتقاء فرهنگ کنشگران نظام تاکسیرانی.
4 ـ برقراری نظم و انضباط و اجرای قوانین و مقررات.
5 ـ دستیابی به مدیریت کیفیت جامع در کل مجموعه تاکسیرانی.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید