• مسئول رسیدگی به شکایات
      مسئول رسیدگی به شکایات
      مهدی  واعظی
      مسئول رسیدگی به شکایات
      درخواست ملاقات     ارسال پیام
      تلفن تماس :31297027
      رایانامه :
      شرح وظایف
      شرح وظایف :

       1. قبول دادخواست ها و شکایات تقدیمی به واحد رسیدگی به شکایات و بررسی شکایات از نظر تکمیل بودن مدارک و صحت انجام      روال جاری جهت تسریع در اخذ نتیجه.

      2.  دریافت اوراق قضایی و دستوراتی که از جانب مقام قضایی جهت پیگیری ارسال می گردد و ارجاع برای ابلاغ و نیزملاحظه نحوه ابلاغ.

      3.   انجام تبادل لوایح در پرونده ها و شکایات عادی واقدامات قانونی لازم تا حصول نتیجه.

      4.  صدور آگهی های قانونی جهت درج در مطبوعات در صورت لزوم و انجام مکاتبات لازم و گزارش نتیجه عملیات اجرایی.

      5.  شرکت در جلسات هیأت انضباطی در صورت لزوم.

      6.  نظارت در امور دفتری و تنظیم و ثبت شکایات رسیده و مراقب در حسن اجرای امور اداری و انجام مکاتبات اداری و تهیه پیش نویس های لازم در موارد استعلامات از مراجع ذی صلاح.

      7.   نظارت در تعیین وقت رسیدگی به پرونده ها.

      8.   همکاری با دادگستری یا مقام قضایی جهت تسریع در امر پاسخگویی و حصول نتیجه و انجام تشریفات قانونی و اداری.

      9.   تهیه یک نسخه از گزارش یا شکایات پس از تأیید و جمع آوری مستندات لازم جهت بررسی نهایی به هیأت انضباطی.

      10.  ابلاغ و ارسال رأی هیأت انضباطی به متشکی و تنظیم رویه های اداری و احیاناً قضایی.

      11.  تهیه گزارشات آماری به صورت دوره ای و ارایه آن به مقام مافوق.

       

       

  • پیوند های مفید
  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 1,697,455
    تعداد بازدید امروز : 1,072
    تعداد بازدید دیروز : 3,104
    آخرین به روزرسانی : 11:31  1398/08/23
  • تماس با ما
    تلفن :33134
    فاکس :05133448136
    آدرس :مشهد-انتهای خیابان فدائیان اسلام(نخریسی)-ساختمان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک-طبقه اول
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد انجام میگردد
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد